Kui täidetud lihapallid on Eesti tarbijale tuttavad, siis täidisega lihapihvid jõuavad lihasõpradeni esmakordselt. Atria müügidirektori Meelis Laande sõnul lähtub lihatööstus tarbijate tegelikest vajadustest ja ootustest. „Tootearendus ja sortimendi täiendamine vastavalt tarbija eelistustele on tänapäevases lihatööstuses üks võtmeküsimusi. Seetõttu soovime tarbijale pakkuda lihtsaid ja koduseid maitseid igaks toidukorraks. Kauplustes võib leida küll erinevate tootjate lihapihve, kuid täidisega lihapihvid on Eestis midagi täiesti uut ja esmakordset.“

Maks&Mooritsa tootearendusjuhi Margit Sedriku sõnul võeti nende kaks aastat tagasi turule toodud klassikalised ja juustuga lihapihvid ning neile järgnenud porgandipihvid väga hästi vastu. Selle edu tõttu sündiski idee tuua müüki täidisega lihapihvid.

Lisaks lihtsatele eestipärastele täidistele on tootesarjas ka maailmakuulsaid maitseid nagu ratatouille. „Tarbija suured lemmikud on juust ja kukeseened, mistõttu on just need kodumaised puhtad maitsed meie lihapihvide täidiseks. Kuid olles osa Euroopast, kasutame uutes lihapihvides ka ühte nende parimat kööki -Prantsuse kokakunsti tõelist superstaari- ratatouille’i,“ märkis Margit Sedrik.