17.08.2015, 11:47
Esimest korda kasutati reklaamitrikis looma 1902. aastal Venemaal
Koerad ja kassid, kalad ja linnukesed on meie päevil reklaamiklippide tavalised staarid. Keegi ei pane imeks, et kassid whiskast ostaksid, et jogurt papagoid rääkima paneb ja koerad meid mikrolaineahju väärtusi hindama keelitavad.
FOTO:
Esimest korda kasutati reklaamitrikis looma 1902. aastal ja Venemaal.
Siis kirjutati ühes päevalehes: "Lugejaid ei saa sugugi ükskõikseks jätta sensatsiooniline teade meremaost. See hirmus elajas näitas ennast Niźni Novgorodis Oka ja Volga jõe ühinemiskohal. Teda sööstis sedamaid taga ajama jõepolitsei vapper salk, kes hirmsa elaja ühe täpse lasuga "sirgeks tõmbas". Kaldale tõmmatuna oli näha, kui hirmus pikk ta oli. Aga kõige iseäralikum oli see, mis mao küljele selle kogupikkuses oli kirjutatud: „Suitsetage ainult kõige hõrgumat - paberosse "Osman"!.“